För dig som tränar inför ett lopp.

Det spelar egentligen vilket lopp du skall ställa upp i.
Oavsett om det är Ångaloppet, Tough Viking eller bara några hundra meters löpning i grannskapet i en tävling mot din jobbiga granne, så kan det vara en god idé att vara lite slimmad innan du ger dig i väg.
Löpsteg, skor, kläder och övrig utrustning bör ej glömmas bort, så klart, men i slutändan är din vikt en stor faktor.
Du ska helt enkelt försöka minimera din eventuella onödiga vikt och den belastning den ger varje gång du slår i foten.

ptonline

I am Mr. Stoneface

Varje onödigt kilo är en onödig belastning!

Om du nu misstänker att du springer med överflödiga kilon, hur ska du då göra för att bli av med dem?

Jo, du kan antingen käka enligt mina superkroppstips, eller efter tipsen i boken Born to Run (Alltså, att äta som en fattig stundent minus nudlar och öl.) eller genom att anlita Private Training Online.
Här hittar du deras tips och hjälp till viktminskning

Private Training online kan också hjälpa dig med att bli precis lika biffig som snubben på bilden (ifall du vill det) och de får dig att både äta och träna bättre. På distans!
Hur bra som helst!

Så här skriver de bland annat:

Du får tillgång till vårt unika klientsystem där du kan se din träningskalender, se videoinstruktioner till alla övningarna i ditt träningsprogram samt se statistik över din träning och utveckling.
Ditt klientkonto gör att du kan känna dig tryggare med övningarnas utförande genom detaljerade video och textinstruktioner för alla övningarna som finns i ditt träningsprogram.  

 

Så, på riktigt, vad väntar du på?

 

2017-05-18T21:10:33+00:00 By |Träning|0 Comments

Vad tycker du om det här inlägget?