Ok.

Det är nu det börjar. Muskelbyggandet. 
Jag väger in på 75kg, längd 176. (Längden kommer jag inte kunna påverka så mycket.)
Omfång kring midja, lår och biceps uppmätta men hemlighållna.
Kalipometern har gått varm och resultatet 12% visar på en kropp på väg bort från tidigare 7% men inte fullt så långt bort som jag trodde.

Skaffa en Stuffe

För att öka chanserna ordentligt har jag även messat Stuffe.
Stuffe är min utvalda kontrollant på jobbet, som med tveksam blick, (här krävdes viss övertalan) lovat att syna mig innan och efter för att godkänna resultatet. Skaffa en Stuffe du med!
Ta inte pojkvän eller flickvän eftersom de brukar slänga sig med vita lögner. Hitta någon du litar på. En Stuffe helt enkelt.

En bonus är om din kontrollant att ryta till och säga saker som ”Nu får du fanimej rycka upp dig!” när du inte orkar träna.

En grym start alltså!

Om 4 veckor skall jag ha lagt på mig x antal kilo muskler.

Förresten, jag glömde tillägga att man måste äta 6000 kalorier per dag. 6000! Men vad i helsike innebär det här?

Well, en inte alltför välsmakande smoothie ger några av dessa kalorier. Återkommer med ett recept när jag känner mig mer nöjd än med denna.

20130924-103907.jpg

 

Förresten, följ mina taggar för att enklare hitta bland inläggen. ”Muskelberg”, till exempel, leder dig genom min monstruösa(?) muskeltillväxt.

2017-05-18T21:11:16+00:00 By |Träning|0 Comments

Vad tycker du om det här inlägget?