Home made bars! 
Här snackar vi hardcore som är så gott och naturligt att till och med växterna vill smarra. 
Innehåller inget tillsatt eller dolt socker, för dig som vill ha sötma tipsar jag om #stevia. 
Denna bar är till för krävande idrotter och käkas med fördel till hemmagjord sportdryck. You'll need the cards anyhow! 
Ingredienser:
2 dl 1 dl 1 dl (Mixas)
Blandas med:
Chiagröt gjord på 0,5 dl och 0,5 dl #havremjölk. 
I med två tsk rödbetspulver och två tsk kanel, rulla i kokos. 
Klart! 
En bar som ger nyttiga fetter, antioxidanter, proteiner, nitriter och halvsnabba kolhydrater. 
Enjoy!

Hej!

Här kommer ett nytt recept från @Flexitarian_Superfood!
Mitt konto på Instagram för käk och sånt. Enjoy!

Home made bars!
Här snackar vi hardcore som är så gott och naturligt att till och med växterna vill smarra.
Innehåller inget tillsatt eller dolt socker, för dig som vill ha sötma tipsar jag om #stevia.
Denna bar är till för krävande idrotter och käkas med fördel till hemmagjord sportdryck. You'll need the cards anyhow!
Ingredienser:
2 dl 1 dl 1 dl (Mixas)
Blandas med:
Chiagröt gjord på 0,5 dl och 0,5 dl #havremjölk.
I med två tsk rödbetspulver och två tsk kanel, rulla i kokos.
Klart!
En bar som ger nyttiga fetter, antioxidanter, proteiner, nitriter och halvsnabba kolhydrater.
Enjoy!

2017-06-16T15:03:13+00:00 By |Recept|0 Comments

Vad tycker du om det här inlägget?