Träningsprogram till Toughest Göteborg!

Holy-toughest-aalborg.jpeg

Uppdaterat!

Nu är alla testpiloter utvalda för den här gången, men det kommer nya chanser!

Förresten, här hittar du ett träningsschema som jag skulle använt om jag skulle springa Toughest: Träningsschema Toughest Göteborg. Det kan bli lite av en tröst för dig som inte han med. 

Förresten, så här såg de ut för dem som hann med att bli testpilot: 


 

Vill du bli en av 20 testpiloter?

Hej!

Vad roligt att du har hittat hit!
Här kan du anmäla intresse om att vara med i ett 4-veckorsträningsprogram inför Toughest Göteborg (eller egentligen vilket OCR som helst!)

Ansökan stänger lördag 09:55, (eftersom det första mailet går ut kl 10:00) så det är relativt bråttom.
Men hey, det är ju flera minuter kvar!

lopning-4-veckor

(Exempel på schema från ett av mailen)

Så här fungerar det:

 

1: Du skriver in dina uppgifter nedan.

Alla fält är obligatoriska förutom det sista om vilket lopp. Du kan alltså träna inför ett lopp som du ännu inte anmält dig till! (Så himla bra!)

 

2: Du får ett träningsprogram under 4 veckor.

Vilka är fullproppade med träningstips, hindertekniker, tips om utrustning och massor av andra saker du inte trodde att du behövde veta.

 

3: Du blir grymt förberedd!

Med alla tips och tricks i rockärmen så blir du grymt bra förberedd och loppet kommer gå galant.

 

4: Du fyller i en enkät efter loppet

När loppet är klart kommer ett mail till dig med en enkät som tar dig maximalt 3 minuter att fylla i.
(Annars vet jag inte om du fick hjälp inför loppet!)

 

Klart!


4 Veckor med Superkroppens träningsprogram för hinderbana!

 

Här kunde du tidigare anmäla dig, men nu är det lite för sent.

Men!

Bli inte ledsen för det! Det kommer nya chanser och bloggen finns kvar.

Här kan du skriva upp dig för veckans inlägg som skickas ut varje fredag:



 

..så missar du inget nästa gång!